marți, 30 martie 2010

one more time.


prietenii care se duc unul cate unul.. de ce ? pentru ca nu sunt apreciata destul pentru faptele pe care le fac.. nu stiu sa aprecieze sentimentele pe care le ofer.. sau incearca sa obtina doar ce isi propun si dupa... te lasa:). pretinzand ca ei sunt cei mai buni prieteni ai tai si ca nu te vor lasa . si uite ca pana la urma toti o fac.
ma rog. niciodata nu i-au interesat problemele tale . te intrebau " ce faci?" doar ca sa nu-ti dai tu seama ca lor defapt nu el pasa. dar tu nu-ti dai seama . si chiar te impresioneaza ca ei se intereseaza.
pai .. eu am inceput sa ma obisnuiesc. dar m-am gandit. si de ce sa fiu eu fraiera. o sa fac si eu la fel.

it doesn't matter if you have an imperfection. if he/she is your friend,he will like you anyway.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Persoane interesate